Aslananne1 keşke benimki de o saatlerde uyusa 🥲 11 den önce uyumaz kıyameti koparır gündüz de tek uyku yapıyor. Gece uyuduktan sonra eşimle çay mı içsek derken esnemeye başlıyoruz sonra uyuyoruz açıkcası bize hiç zaman yok yani 😀 o yüzden uyku saati gayet güzel hiç bozmayın bence