Kızlar oglum 19 aylık gece uykusuna 9.30_40 arasi geçiyor eşimde çocuğu çok erken uyutuyorsun diyor binada oğlumla yaşıt 2 çocuk daha var eşim diyor ben işten gelirken daha hepsinin sesi geliyor uyumamislar sen niye bu çocuğu erken yatriiyrosun diyor 🤦♀️erken bi saat mi Allah aşkına eşimin dediğine bakarsam 10 buçuk da uyusun