sadecehande Siz atanınca 3 +1 yıl bir yere tayin isteyemiyorsunuz, aday öğretmen olarak geçiyor diye biliyorum, hatta tekrar sınavlarınız oluyor yanılmıyorsam. Ama bu eşinizin yanınıza gelmesini etkilemez siz atanırsanız eş durumundan yanınıza gelir onun bekleme süresi yok. Daha sonra 4 yılu tamamlayınca birlikte gidersiniz tayin yerinize. Sıkıntı olmayacaktır, eşiniz istemiyor bence de.