Benimde bebeğim doğduğu günden beri bir fiil ağlayan bir bebekti , tabi üç ayına yaklaşık sadece emerken sustu , yemek yerken dışarı çıkarken hastanede sıra beklerken hatta şehir dışı hastanesine bile giderken hep mememe yapışık bi şekildeydik, nefesi kesilene kadar ağladı durdu , tuvalete bile en son altıma yapma durumuna gelene kadar gitmiyordum . Ee işe başlama zamanım gelince bu bebeye annem bakacaktı , ve emziremeyeceği için çizgi film 🤷🏻♀️😭 napsak susmayan bir bebekti mecburduk şuan vicdan azabıdayım tabi ben susturabiliyorum artık türlü şaklabanlık yapıp zeka kartlarıyla oynatıp emzirip derken ama annemde olduğu günler kızamıyorum kısıtlayamıyorum çünkü çocuğumu biliyorum . Geçen gün bronşit oldu hava verilecek , maskeyi ağzına koyduğumuz an başlıyor krizlere , mecbur oyalanması lazım . Yanii aslaa aslaa yapmam dediğimiz şeyleri bazen çok mecburiyetten yapabiliyoruz . Ama bundan sonra oyunlara zeka kartlarına veriyorım