Mervenural çok çok haklısın.
Ne deyim yani. Hepsini biliyorum
aşırı araştırmacıyım ve bebeğime aldığım yedirdiğim herşeyi ama herşeyi araştırıp en sağlıklıklısını yapıyorum.
ama bu konuda önüne geçemedim ya:/
dr da beni ürkütünce kilo alımı durdu falan die ki dr um harika bi adam ve süper takip ediyor.doktoruma kadar çok iyi araştırıp çocugumu en iyisine götürüyorım. Takıntılı bir anneyim ama şu asla yapmam dediğim şey TV. Başıma bela oldu arkadaş. Elimde olsa organik tv alıcam 😀 işte trt çocuk açıom açtığımdada. Çizgifilmler çok öğretici buluyorum. Dediğim gb sabah on onbes dk. Ve gün içinde 1,30 saat sağlam izlio total 2 saat falan. Eee geri kalan süre tv akşam açıorm. Eşim bazı geceler evde olmuo. Tv bana arkadas oluo ses oluo. Çocugm tv karsısında olmuo ama mutlaka dönüp bakıo yerde salıncakta kucakta ama dikkatli izlemio tabi.
işte kaçamadım arkadaş ya şu tv den kaçamadım :/