Poly-ana çünkü etkileyen şeyler olabiliyor süreçte, şuan 35 günlük atak döneminin tam ortasındayız,belki ondandır belki diş yani ama ilk günler gibi çok ağlamıyor zaten,yeri geliyor 10 sn ağlayıp uyuyor yeri geliyor 10 dk ağlıyor . Bir de biz tek uykuya düştüğümüz için zorlanıyor tabi