Dery9-2 inanın tıpatıp aynıydık sizinle, ayakta sallanmayı hiç istemedi emip hamağa koyardım.Şöyle söyleyeyim ben gece sabaha kadar göğsüm açık yatardım gelip gidip emerdi,artık canıma tak edince gece beslenmesini bire düşürdüm örneğin 8 buçukta emzirerek uyutup sonra hamağa koyuyordum 12 ya kadar uyansada salladım sonra 12 de emzirdim bira daha sabaha kadar emzirmedim. Tabi çok ağladı ilk geceler aldım kucağıma sakinleştirdim sonra hamağa geri koydum. Çok sık uyanıyordu destekli uyuduğu için ama bi nebze meme bağımlılığını kırmıştım gece. Sonra eğitme karar verdim. Eğitme başlayınca bütün destekler bir anda kesildi. İlk gece uykusuna geçerken 45 dk ağladı öptüm elini tuttum o şekilde uyudu. Ha çocuğunuz nefessiz kalacak derecede ağlıyorsa kucağınıza alabilirsiniz.O gece bebeğim sadece 2 kere uyandı.Tabi ben şoklarda .Uyandığında yankna gittim çok ağlarsa yine elini tuttum ama çok sürmedi zaten yine yattı uyudu. İnanın benim bebeğim de çok çok dirençli hafif uykusu olan bir bebek. Öyle emzir koy kenara uyusun ya da arabada uyudu eve çıkarayım da uykusuna devam etsin diyebileceğim bi bebek değildi. Diğer günler ağlama süresi baya düştü.Eğitimin 7. Günündeyim toplam 14 gün sürüyor. Hastalıkta dişte tabiki sekteye uğruyor ama destekli uyutmazsanız düzeliyor. Burda en önemli şey sizin kesinlikle kararlı olmanız. Benim göğsüm kan için kalmıştı son zamanlarda ve hamakta tıklım tıklım uyumaya çalışması artık içimi acıtıyordu. Baktı. Başka şansım yok bu çocuk hamakta da doğru düzgün uyumuyor.Olacak başka çaresi yok. Daha önce kendi kendime vermeye başladığımda bu kadar kararlı değildim oyüzden de başaramadım.Ağlamadan uyku eğitimi alan çocuk çok nadirdir. Her çocuk böyle değil bunu kabul etmeliyiz. Ben dayanamam bebeğimin ağlamasına diyorsanız bu yönteme başvurmayın. Ama sonunda bebeğinin rahatlığını iyiliğini düşünüyorsanız bazı şeyler okadar zor gelmiyor. Bence yaparsınız yeterki başka çarem yok öyle ya da böyle uyuyacak diyin.