turkan2_ sevimlicadi annelik çok zor ama unutuyosun unutmasam bana yasak verildi halde korunurdm 🤭🤣 güçlüyüz gerçekten bıçak değse elimize ona dikkat ediyoz buna baslads tövbe diyok ediyok snra unutyok resmen
sevimlicadi turkan2_ aynen öyle Allahım bizleri nasıl yaratmış tüm acıları unutup tekrar doguruyoruz😅😅
zeynep91 sevimlicadi benmde aynı akntımla brlkte pemde damar gbı lekelenmeler gelıyo yarın 3 gun olacak neyın nesi anlamadm adet tarıhıme daha 10 gun var test yapıyorum negatıf
sevimlicadi zeynep91 aynı şekilde benimde öyle oluyor ama ben 5 ay önce doğum yaptıgim için adet gormuyorum test yaptım negatif kan verdim birşey yok ama sürekli oluyor ama ben kanı 5 gün içinde verdim yani hamileysem bile kana geçmeden vermiş oldum 1 ay bekleyip birdaha yapmayı dusunuyorum
turkan2_ sevimlicadi aynen vala çok şükür verdine vereceğine 🤲 birtane sağlıklı sıhhatli oğlan çocuğu nasip eder inşallah banada🙈❤️🧿🤲
zeynep91 sevimlicadi 10 günüm kaldı regle bugun kahverengi akntıya cevirdi sildikçe geliyo oda goguslermde hassasiyet var bu ay neydi anlamadm bende
Oylebiruya Bende hap kullanıyorum çok çok düzenli hemde ama 1 gün sadece 2 saat geç içtim hapı evde değildim ve benimde adetim gecikti sanki adet olacakmış gibi kasıklarım ağrıyor test de yapmaya korkuyorum çok
sevimlicadi Oylebiruya ben hep saatinde içtim benimde öyle sürekli ağrıyor test yaptım çıkmadı kan verdim kanda temiz ama hala ağrıyor bı uzmana gorunecegim
selinbeb sevimlicadi sağlık ocak bakabiliyor mu kanda gebelık??😳 bildiğim kdr bu sadece hastane yapıyor
Zlhaanne sevimlicadi bende çok korkuyorum Aralık başında adet oldum gayet uzun sürdü dolu doluydu 27 Aralık’ta birdaha oldum kısa sürdü ve afedersiniz 1 ped dolmadı bitti 3 gün sonrada pembemsi akıntı geldi korkuyorum birşey cikmasindan menopoz da olabilir benimki
Zlhaanne sevimlicadi zaten bende menopozdan şüpheleniyorum Şubat’ta 32 olucam ama anne ve teyzem erken girmiş menopoza ailede genetik