turkan2_ normalde sezeryan doğumda 15 gün kanama oluyormuş ben 64 65gunmu ne gördüm sonunda parça kaldigini söylediler ama benim kanamamla beraber minik minik beyaz et parçası düşüyordu sürekli ilaç kullanınca biraz büyük parçayla beraber yoğun kanamam oldu sonrada bidah olmadı takı şimdiye kadar az önce birdaha geldi yerleşme kanaması da olabilir birde ben bebeğimi uyutmak için sürekli kucağımda hoplatarak geziniyorum evde ondanda gelebilirmiki