Sinem57 busraselim merhaba canım benm bebegimde kolik bir bebekti geçmiş olsun Bi yastığın üstüne bebeği yüzüstü koyun sırtını sivazlayin,yotube da kolik bebek mesajları vat onları yapın özellikle bacaklarini karnına bastırın göreceksiniz gaz damlası edinin e bebekte kiraz çekirdeği var o da iyi geliyor eger uykuda sıkıntı çekiyorsa YouTubedan gök gürültüsü açın öyle kolayca uykuya dalar
caglaaaaq busraselim benimde kolik erkek bebeğim var 3.sylık olduk hafiften azalmaya başladı jmalesef kolikse eğer hiçbir damlanın fayda etmediğini söylemek isterim süt diyeti yapmanızı öneririm süt ürünleri tüketmeyin birde öyle deneyin relactaz damla var birde onu araştırın isterseniz şimdiden Allah yardımcınız olsun
senadilbaz busraselim nurse harveys colex bizim doktorumuzun önerisi şuan bebeğim 6 aylık gaz dönemi geçene kadar hep onu kullandım ve cidden faydasını gördüm
senadilbaz busraselim birde ayak altlarına acı elma yağı sürüp çoraplarını giydirdim onunda faydaso olduğunu düşünüyorum
senadilbaz busraselim içindr ölçü şırıngası var onu eczaneye ya da doktorunuza sorun nr kadar ölçüde vereceğinizi onu bebeğe içiriyorsunuz damla şeklinde değil günde 5-6 defaya kadar verebiliyordum doktorumun önerisi ile
Zumra_26 Nurse harveys gaz damlası kullandım günde 20 damlaya kadar çıkıyor sabah öğle akşam verdim bize en iyi o geldi
busraselim senadilbaz 20 günden sonra gaz giderek artıyor mu? Öyle bişey dediler her gün böyle olacaksa yandım 😭
senadilbaz busraselim ben çok gaz sancısı yaşamadım yaşadığımdada bu ürünğ kullanfım doktorumun verdiği
Zumra_26 busraselim busraselim biogia probiyotik damla bağırsak hareketlerini düzenlemek için bende fayda etmedi siz deneyin ama bir damla 1 haftada anca etkisini gösteriyor
senadilbaz busraselim ikisi içinde iyi yorumlar var tercih senin. Ben birde acı elma yağı sürüyordum ayaklarının altına
Gonzalezz Benimki de 45gunluk,biogaya ,nurse Harveys iikisini de kullandık yine de geçmiyor,biogaya bı nebze iyi gelmişti,ama tamamen asla geçmedi, şuan hala çok kötü gaz sancısı çekiyor çocuk, başka fikri olan da varsa yazsın lütfen
busraselim Gonzalezz ben de vicol kullandım başta uykusuna iyi geliyordu şuan yeterli değil gazı geçmedi bir türlü dr biogia ve sub simpleks yazmıştı iyi diye