Merhaba belirtisi sadece ateş mi burun akıntısı oluyor mu arada sancılanıp çok ağlıyor mu oğlumda bugün bu belirtiler başladı diş ağrısı da çekiyor ateşi 37,5 şuan o yüzden ne yapacağımı bilmiyorum götürmek istemedim hastaneye bi kere götürdüm gaz sıkışması yüzünden ama çok fazla hasta bebek olduğu için hastaneden başka hastalıklar bulaştı korkuyorum ne yapabilirim calpol verdim sadece ayak tabanına limon sürdüm iyi geliyormuş ateş düşürüyormuş deneyeyim dedim başka ne yapabilirim acaba 🥹