papatyaam benim de aynı sorunum vardı de quervain tensolitiymiş hastalığın adı doktora gittim ateş önerdi ama malum bebekle ilgileniyorum çok düzenli kullanamadım suan bebeğim 6.5 aylık kendiliğinden azaldı umarım geçer yoksa ameliyat olman gerekir dedi doktor