Benim bebeğim de dokuz aylık. Hamileliğimin son aylarından beri çekiyorum. O sızı hiç geçmedi sadece hafifledi. Atel yazmıştı doktor onu kullanıyorum dayanılmaz hale gelince. Ama bebeğimin bakımı için, evde iş güç için çıkarmak durumunda kaldığımdan dolayı ondan da randıman alamıyorum. Son bir iki aydır da artık ters bir hareket yaparsam sanki bileğimin içinde bir şey kırt diye yerinden çıkıyor ve bütün parmaklarım boşa düşüyor gibi oluyor. Bileğimi bir iki oynatınca o şey yerine oturuyor. Valla doktorlarda bir çare bulamadığım için artık gitmek de istemiyorum doktora. Bu şekilde yaşıyorum, inşallah sonumuz selamet olur hepimizin 🤷♀️