kbranr582_ normal doğum dediler hep yürüyüş yaptım , hurma yedim dua ettim hep korku heyecan vardı normal olmasına rağmen gün verdi doktor açılmam vardı , bi akşam suyum geldi çok heyecanlandım hep nasıl su gelir anlar mıyım diye merak ediyordum doktora gittik kendi doktorum gelmedi baya bi tartışma vs oldu başka doktor baktı kordon bağlanmış dediler acil szeryana alındım daha önce hiç Sezaryeni araştırmamıştım keşke baksaydım diyorum