Aybarsesgin Kilo genetikle alaka bence bizde yarın 6 aylık olacağız dün aşısı ve kontrolleri vardı 11.300 Gr. çıktı kayınvalidem hep der benim cocuklarimda böyleydi diye o yuzden her bebek bir olmaz kimin ne dediğine çok takılmamak lazım
Merve450303 Bu genelde bebeğin doğum kilosuylada alakalı ama sağlıklı olsun canı içinde olsun insanları bu kadar takmayın
Esradiyebiri lacin ay çok şükür bebeğime yakın bir bebek. Milletim 8-9 kilolara zayıf mı bebeğim diye sorduğunu görünce daha ne istiyorsunuz diyorum. 2400 doğdu benim kızım da. 6300 oldu. Tam altı aylık. Doktorlar sorun yok diyor
lacin Esradiyebiri Sağlıklı olsunlar da önemli olan zaten doğum kilosuna göre iy almışlar Bizimkiker😁
selvi2203 Teşekkürler kızlar bnm kızımda 14 aylik 10 kg aşırı hareketli yemesi de iyi ama işte insanların dediğini ister istemez takıyoruz
alsia_12 kimbumadam Vallahi hiç boğum yok bacaklarında biraz var öyle kat kat bir bebek değil boyu 69.5 cm belki ondandır