Benim kızımda bugün 6. Ay kontrolünde 8400 çıktı genelde bizede zayıf diyorlar ama artık takmıyorum kafama, insanlar istiyor ki bebişler michelin lastiği gibi kat kat olsun ama olmuyor işte her bebeğin bünyesi farklı sağlıklı olsunlar huzurlu olsunlar gerisi mühim değil nolur bende bundan 2 ay öncesine böyle üzülüyordumm hatta ağlıyordum akrabalarımla aynı ortama girmemeye çalışıyordum kıyaslama yapmamaları için ama şimdi Allah’a her gün şükrediyorum sağlıklı bir yavrum var geris önemli değil