KubraKaranKaya kepenek kayıt ücreti ödeniyor. Onun dışında bir proje olurs onlar karşılıyor dışardaki masrafları
Kayrosunannesi kepenek layla şirin ajansa kayıtlıyız ama olmasaymışız da olurmuş heves etmiştim almış oldum 😅
Kayrosunannesi kepenek sürekli mesaj geliyor şu reklama uygun bulundunuz bu diziye fotoğraf gönderin diye öyle kalıyor 1 yı olucak tekrar yenilemeyi düşünmüyorum kaydı
gergo kepenek araştırmıştım ve öneride vardı 500 tl ödedik. Kızımın bi kaç fotografını çektiler. 5 ayda bi güncellemek gerekiyormuş fotoyu. Eger begenilirse çekimin olacagı yere servisle götürüyolarmış evden alıp.4 ay oldu ses yok henüz
minikelanur Kayrosunannesi bize de sinema filmi için mesaj göndermişler kayıt oluşturmamıştım henüz düşünüyordum altı boş teklifse iyi ki oluşturmamışım kayıt😂