Kayrosunannesi kepenek layla şirin ajansa kayıtlıyız ama olmasaymışız da olurmuş heves etmiştim almış oldum 😅
kepenek KubraKaranKaya bİzler herhangi bir ücret mi ödüyoruz arkadaş onlar herşeyi karşılıyor vs dedi ama benim de bir bilgim yok öğrenmek için sizlere soruyorum
shrhyt kepenek kars da mi ay yeni döndüm ordan aşırı soğuk bebekli ailelere Allah kolaylık versin Bizimki de orda kaz yedi harikaydı
KubraKaranKaya kepenek kayıt ücreti ödeniyor. Onun dışında bir proje olurs onlar karşılıyor dışardaki masrafları
kepenek [silindi] yapabilirsiniz aslen aileler Ankara’da yaşıyor ama biz eşimin mesleği dolayısıyla karstayız
kepenek shrhyt doğrudur alışkın olmayan biri zorlanır nerde yediniz kaz etini acaba ben bir türlü beğenemedim
[silindi] kepenek Ajans çekim ve işleri Ankara’da yapıyor genel olarak. Kars’tan kabul etmezler canım.
shrhyt kepenek peynirci Azize abla satıyor bilir misiniz merkez büyük parkın karşısı hemen ay onun herseyi güzel kasar cecil tereyağı doldurup getirdim ankaraya
[silindi] kepenek Evet kendimde o ajansla senelerce çalıştım. Çocuklarla iş yapmıyordu. Yeni başlamışlar. Joker Ajans