Cekiyorum_Gulumse Biz de özele gidiyoruz rsv virüsü yaygınmış ondan olmuş oğlum bize de ciğer filmi çekildi ciğerde bir şey çıkmadı ateşi de yok çok şükür Ama hırıltısı çok fazla o yüzden Bir tane damla verdi öksürük için iki tane de hava verdi nebulizatör aldık ayrı ayrı veriyoruz ben yıkamıyorum beraber de verebilirsin demişti eczanedeki arkadaş ama doktorum ayrı ayrı ver dedi ağır gelir diye herhalde bize de ventolin ve cortair verdi. Hırıltı ciğerden gelmeye başladı çünkü ciğerler iyi durumda Ama bronşite çevirmeye başlamıştı hava veriyorum sürekli doktorun söylediği Aralıkta bugün biraz daha iyi. Havaların da dozajı var bütün hepsini koymuyorum üstüne serum da ekliyorum doktorun söylediği ölçülerde