Cekiyorum_Gulumse biz de kullandık malesef ve kullanıyoruz.. 2ml serum fizyolojikle ronkotolu birlikte verebilirsin.. Ardından cort airi verirsin.. Ronkotol, ventolinle eş değer.. Ventosal da eş değer.. ventolin göze gelmesi iyi değilmiş, cort air kortizonlu olduğu için deriyi inceltip hassaslaştırıyor yüzünü silmek ya da yıkamak gerekiyor.. Cort air pamukçuk da yaptığı için ardandan emzirmek, su veya mama vermek gerekiyor.. Benim kızım hava yaptırmadığı için uykuda veriyorum o yüzden ardından yıkayıp hemen bir şey içiremedim pamukçuk oldu hemen.. Çok şükür başka bir yan etkisi olmadı.. Mecburen kullanıyoruz benim de çok canım sıkılıyor ama rabbim dermansız dert vermesin.. En azından bu ilaçlarla düzeliyor diyorum.. Büyük olsalar takviye bir şeyler deneriz ama ek gıda bile almayan bebeklere ilaçları kullanmaya mecbur kalıyoruz.. Ben ayağının altına sarımsaklı yağ sürdüm, burnunu açık tutmaya çalıştım, sütümden geçsin diye sarımsak kürü yaptım her gün.. Geçmiş olsun..