ftmadkmt bende iki ay önce doğum yaptım . Bende de vardı böyle vajina nın iç kısmında ceviz büyüklüğünde bir şey vardı çok kötü de ağrı yapıyordu . Korktuğum için doktora gitmedim hatta başka şeyler de geliyordu böyle ilginç şeyler geliyordu peçeteye solucan tarzında enfeksiyon diye düşündüm ben . Her gece yatmadan sirkeli su yapıp vajinayı yıkadım ve dut hoşafı suyu içtim enfeksiyonu söküp attı iyileşti çok şükür