ftmadkmt bende de var doktora gittim. Kabız olmuştum öncesinden ve affedersiniz orası şişiyor iyi çıkaramamaktan. Yani doktor bu vajinanla ilgili değil arka tarafın dolu olduğu için böyle demişti ve bu canımı yakmıyor. Bende sizin gibi korktun hemen doktora gittim. Tabi herkesin farklı oluyor siz kendinizi korkutmayın ama doktorada gidin