ftmadkmt Okyanus54 gideceğim güzelim daha yeni gördüm pazartesi giderim anca emziriyorm ya bi problem olmaz inşallah
minniks ftmadkmt normal dogummu yaptın ? Ikınmaktan kesiden falan oluyomus bende 4 5 aylıkken falan farketmistim heralde
kbranr582_ ftmadkmt dıştan sivilce gibi mi yoksa deri altı bi serrtlik mi var. 37+3 hamileyim vajina varisim var damar damar şişer ağrılı oluyor
ftmadkmt alparslan1_ gideceğim inşallah canım bi bakaym inşallah kötü bir şey değildir tedirgin oldum
Karansmmom ftmadkmt sizin ne demek istediğinizi çok iyi anladım ben bence normal doğumdan sonra çoğu kadinda oluyor bende rahim sarkması olabilirmi diye korkmuştum ama Dr normal dedi. Ne olduğunu bende çözemedim
ftmadkmt Karansmmom evet güzelim bende rahim sarkması gibi geldi ayni rahmim vajinanın ağzında gibi et parçası seklinde
Merve1650 ftmadkmt normal doğum yapanlarda oluyomuş genelde bna çok rahatsoz ederse toparlarız dedi bnde tekrar gitmek istiyorum doktora
ftmadkmt Merve1650 evet ya bende de bugün görünce kocaman bide genişlemiş sanki dikişler açılmış gibi
churchil ftmadkmt ayy doktora görünüp bana da yazar mısınız acabaa 🥺 merak ediyorum ne diyecek ne gibi bi tedavi yapacak ya da yapmayacak
churchil ftmadkmt inşallah değildir ama kötü bişey olduğunu sanmıyorum çoğu doğum yapan annede çıkmış baksanıza ☺️