ftmadkmt Kızlar özür dilerim ama sormak istiyorum 3 ay önce doğum yaptım vajina içinde top gibi birşey var şuan fark ettim kocaman olmuş özel bölgem çok Özür dilerim Sizden sizce neden olmuştur 🌸
1cicekannesii ftmadkmt dış dudaklardaysa bartolin kisti olabilir internette gorsellerden bakın benziyor mu?
ftmadkmt jap enfeksiyon mu dur daha kötü bir şey olmasın da korktum aceba dikişlerm mi patladı 3 ay önce doğum yaptım
jap ftmadkmt 3ay sonra patlamaz heralde ya. Benim klitorisin sol üstünde kitle gibi bişey çıkmıştı oynuyodu içerde. Bende çok korkmuştum enfeksiyon dedi Dr antibiyotikle söndü gitti
1cicekannesii ftmadkmt bartolin kisti olabilir. Soylediğiniz gibi oluyor. Geçmiş olsun umarım değildir.
gonulcelen6 ftmadkmt idrar torbası sarkması olabilir canım normal doğum sonrası olabiliyor doktora görünün
minniks ftmadkmt kızlık zarı kalıntısıymıs bendede vardı hatta korkmustum rahim sarkması diye ama doktorum kızlık zarı kalıntısı demisti normal dogumdan sonra normal olan biseymis yani
churchil ftmadkmt yumurta kadar mı 🙄 ben de aynı durumdayım henüz doktora gitmedim ama benimki fındık büyüklüğünde diyebilirim et parçası gibi. Kötü bişey değil diye biliyorum burada da araştırdım internete de baktım bazıları adetle birlikte dökülür diyor ama aynı şeyden bahsediyorsak tabi
berfn churchil bnmde ayni findik buyuklugu kadar dista kaliyor bir kac gn once aldirdm biyopsiye yollaniyor sonucu beklicem ama adetle dusecegini sanmiyrm ya 🤷♀️
ftmadkmt 1cicekannesii gerçekten mi inşallah değildir güzelim birde hafta sonu girdi doktora gitmem lazim bi
kbranr582_ ftmadkmt dıştan sivilce gibi mi yoksa deri altı bi serrtlik mi var. 37+3 hamileyim vajina varisim var damar damar şişer ağrılı oluyor
churchil ftmadkmt ayy doktora görünüp bana da yazar mısınız acabaa 🥺 merak ediyorum ne diyecek ne gibi bi tedavi yapacak ya da yapmayacak
minniks ftmadkmt benimde dogumdan once yoktu dogumda ıkınırken kesi atıldıgında falan cıkıyomus ortaya doktor oyle demisti kesiliyomus dogumdan sonra korktugum icin kestirmemistim bi ara gelirim dedm 11 aylık oldu kızım daha gidicem 🤣🤣
ftmadkmt Okyanus54 gideceğim güzelim daha yeni gördüm pazartesi giderim anca emziriyorm ya bi problem olmaz inşallah