Yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi. Saatlerdir uğraşıyoruz şimdi uyudu daha. Meme biberon emzik hepsini reddediyor aç kalmak pahasına. Hiç doğru düzgün sevemiyoruz etkinlik falan zaten hayal oldu. Gün boyu tek işim küçük beyin gönlünü eylemek 🫤😯 3 ay 20 günlük oldu ne zaman biter tahminen???