Eslem_Somuncu Oglusum5357 Oglusum5357 bnde hic emziremedim o yuzden oluyir o mastit iki kez oldu bendede dogumdan betermis o ya. Bebek emkmyor makinada bebek kadar bosaltmiyor sutte cok ve yagli baya benim boyle olunca al sana tikanik meme durumu
melasya Oglusum5357 sicaga yakin havluyu goguslerinize koyun tutun sonra tam tersi buz torbasi koyun ben ilk zamanlar olmustum bole cozmustuk annmle.
Erencinarinannesi Oglusum5357 elle sağım yapın üzerine sıcak su torbası koyun ben mamajoo elektrikli kullandım bi süre sonra bıraktım çünkü sürekli sağım bende gereksiz tazyik başladı o da meme reddine gitti bebeğiniz sürekli emiyorsa sağım yapmayın
Erencinarinannesi Oglusum5357 göğüs ucu yaralarına organik Hindistan cevizi yağı sürün lanolin kullanın birde ben avent kalkan kullandım o da çok iyi geldi
Sewwo Oglusum5357 ucunu aldırmamaya çalıs ozaman destek ol elinle ki yara yer boşta kalsın kahverengi kısmı ağzına alıp sadece oraya emme uygulasın yani mutlaka acıyordur ama geçecek zor gerçekten