Daha sağlıklı sagim ve guya gogusler tam bosalsin diye kiraladım. Baby plusunki kdr olmadi. 1 bucuk ay icinde 3 kere mastit oldum artik canım gidiyor bgun elimi suremiyorum goguslerime!! Firmaya soyledim makina degsti vs ama hc bi fark olmadi sutu artıracağına azalttigi yetmedi gbi benide mahvetti. Sumerden kiraladim 3 aylik bide kiralamaz olsaydim paramin gittginemi yanayim sütün azaldiginami canimin bu kdr yandığınami! Siz siz olun 1 ay deneme yapmadn bnm gbi herkesn lafina güvenip uzun vadeli alip paranizi da kendinizide heba etmeyin nasi bi care bulucam bilmiyorum sabahtn beri sicak dus sicak torba surekli sağım iyi olacagina dana kotu oluyor sanki varmi onerisi olan😭😭