Bir yıldan az paraya cevrilyor ama ilk suc oldgnda oda odenmyor denetmli serbestlkte denetmlide de5yıl baska suc işlememeli eger işlerse davanzdaki cezayı ozaman oder para olark ama sözlu tacizden istinafa yollasanzda bisey cıkmaz yatmaz yani yatcak kadr yükselmez ayı sadece su olur bu cezası gecıkecgı ıcın odedıgı para miktarı ve avukat parsda davayı kaybettgı ıcın ödeyecgi için artar misal smdi 9.700faşan avukt ıcretı cezayla 15 se bi kac yıl sonra gelen zamlarla artr gider ama yine gerek yok cunku denetmli alcagı için onlarda odemeyeck bosna ugrasmayın