gergo Sözlü taciz için verilen 10 ay hapis cezası iyi hal vs daha aza indirilirmi yoksa karar verilen ceza süresi mi geçerli.
Dmt-01 gergo valla dün mü okuum bugün mü nette emin değilim 6 tane küçük çocugu istismar eden bi adama iyi hal indirimi uygulanmş oyüzden sözlü tacize ceza bile vermz bu adalet sistemi
Deletedmom_106 gergo avukatlara soru sormak parayla . Birazdan gelip para talep ederler . Bana öyle yapmışlardı 😂 paramı gönder sorunu cevaplim demişti
gergo Dmt-01 10 ay kesinleşmiş ceza var şuan iyi halden 2 3 ay yatarmı yoksa tekrar başvuruda bulınup süreyi uzatmamız mümkün mü onu merak ediyorumm.
Dmt-01 gergo valla inşallah tamamını yatar da kimseyi sözlüde olsa taciz etmeye yeltenmez ama bizim ülkemizde pek adalet yok.bi avukat ya da bilen çıkarda aklınızdaki sorunun cvbını bulursunuz
Beyninizikullanmakucretsizdir Deletedmom_106 ahahahah o günü hiç unutmuyorum seninle ömür boyu sürgün edildik 😆😆
Beyninizikullanmakucretsizdir gergo Aklıma şey geldi. Meslekleriniz ne diye post açılmıştı. Kadın doktorum demiş baktım birkaç kişi hemen birşeyler sormuş. Ama bil bakalım ne oldu? Kadın hiçbirine cevap vermedi 😆😆😆
gergo Beyninizikullanmakucretsizdir afdsda başka ülkede yaşayamam. Bende 12 yıllık eczacı teknisyeniyim soru sorunca cavaplamayım fvbvx
Beyninizikullanmakucretsizdir Beyninizikullanmakucretsizdir Deletedmom_106 bunu oku demek istediğim şeyi daha iyi anlarsın 😆😆
Beyninizikullanmakucretsizdir gergo mesajlar geldikçe ben postu kontrol ettim acaba cevap verdi mi diye ama yok kadın hiçbir şey yazmamış. Ama başka postlar da yorumları vardı 😆😆😆 ben bir ilaç sorabilir miyim 😌🤪