1prensesannesi_28 Benmde bebegm 3 aylık olucak 3 numara Molfix kullanıyorum sızdırma yapmıyor ama iz yapıyor acaba bezi değiştirsem düzelir mi ki?
Ez_gii 1prensesannesi_28 lastik yerlerini kopartarak bi deneyin ben oyle yapıyorum iz oluyor gene ama daha az