Benim bebeğim 3aylikken uykuda sıçrıyordu herkes moro refleksi abartma dedi dinlemedim 2 farkli dr a götürdüm epilepsi west sendromu cıktı hastalığın çok başındaymış sonradan nöbetleri oldu şimdi 5 aylık bi sürü ilaç kullanıyoruz o yüzden korkmayın ama asla da ihmal etmeyin