Kızlar bebeğimi emzirirken uykuya daldıktan sonra elleri ayakları arada hafif sıçrıyordu. Açıkçası başlarda huylanmadım ama uyurken de arada hafif sıçramalar görünce internette bi araştırdım ve epilepsi belirtisi olabilir falan diyordu. Bebeği epilepsi olan var mı? Nasıl anladınız? Bunun için hangi doktora hangi bölüme gitmem gerek lütfen bilgilendirir misiniz?