birazquality zor olduğu zamanlar Oluyor elbette ama bi şekilde alışıyorsun öyle korkulacak bişey olmuyor alışana kadar ki süreç biraz sancılı sonrası Rabbimin izniyle su gibi geçiyor ben şimdi ne ara hamile kaldım da ne ara doğurdum ikinciyi diyorum daha ilkine yeni hamileydim ne ara oldu tüm bunlar diyorum 2. Ye alıştım da 3. Ye bu kadar cabuk alışacagımı sanmıyorum eğer olursa böyle bir şey 😂