Kızlar bilmiyorum bu saatte uyanık olan var mı ama aklımdaki soruyu internette bulamadım. Hamilelik belirtisi olarak yerleşme kanaması her gebelikte olur mu? 2 çocuğum var ilkinde yerleşme kanaması yaşadım ikincide yaşadıysam da farketmedim ama yaşamadım diye biliyorum şimdi de lavaboya gittiğimde peçeteye pembemsi leke geldi yerleşme kanaması geldi bu saatte aklıma olabilir mi içime şüphe girdi. Her hamilelikte yerleşme kanaması olur mu bileniniz var mı?