SemaKa 1 yemek kaşığı yulaf yarım çay bardağı su ve zeytin yağı ile pişiriyorum beyaz oluyor lapa. Sonra meyve cam rende de rendeliyorum yulafla karıştırıp veriyorum hatta içine birde lor peyniri ekliyorum 1 tatlı kaşığı. Armut ve elma ile bunu yapıyorum genelde hatta elma ile olunca az da tarçın döküyorum ama sana kalmış dökmek zorunda değilsin başka sormak istedin varsa sor 😊 ben sana doktor tavsiyesini çok güzel sayfası diye söyledim bana da buradan bir anne söylemişti