Kamergul Bu yüzden bu akşam ağladım,bende sizin gibiyim. Eşim teselli verdi birçok şey anlattı evin yapisiyla zeminle vs, inşaat mühendisi. Ama gene de çok çok riskli bir yerdeyiz. Gemlik depremi oldu 5.1 3 hafta kadar önce ondan beri depremler oluyor. Ee Marmara da zaten bekleniyor ,Gemlik fayına daha çok dikkat çekiliyor. Bilmiyorum. İçim çok rahatsız. Allah’ım korusun bizleri…