Kamergul ben de aynı kaygıları taşıyorum. Doğma büyüme İstanbulluyum. 99 depreminde bir sürü çocukluk arkadaşımı kaybettim. (Avcılar) Etkisinden uzun süre çıkamadım. 6 şubat depremi olunca stres ve üzüntüden ani doğum yaptım. Her gece deprem kaygısı yaşamaktan her yerimde sedefler çıktı, anne olduktan sonra tabii. Tek olsam ohoo ölsem ne zerre umrumda olmaz. O yüzden eşime rest çektim, istifa et ben tayin istiyorum dedim. O da kabul etmek zorunda kaldı. Yazın tayin isteyeceğim Eskişehir’e.