minikmucizem_1 Dilek333 merhaba pavlik bandaji kaç ay taktınız değerleriniz nasildi ve takılınca oturtuyormuydnuz birde yuzustu aktivite yapiyormuydunuz teşekkürler şimdiden
Dilek333 minikmucizem_1 merhaba öncelikle çok geçmiş olsun bizim sol kalça da gelişim geriliği vardı yaklaşık 6 ay takılı kaldı bandaj .sırt üstü yatırıyordum hep hiç oturtmuyordum yüz üstü yatırmıyordum
burcuguns minikmucizem_1 merhaba yeni gördüm mesajınızı. ben yatırmıyordum ama kızım bazen geceleri yüzüstü dönüyordu. Doktorumuz kendi yapabildiği bütün hareketleri yapabilir demişti. bandajla emekliyordu bile
fatmaclk629_ minikmucizem_1 bizimki boncuklu bandajdı oturtmuyordum yüzüstü de yatırılmaz uzanarak duruyordu yada kucağımda taşıyordum
minikmucizem_1 Dilek333 bizimde sol kalçada kaç cm açıklık vardi sizde bizim ki 56 ydi 58 oldu ve 1bucuk ay oldu düzelmedi
minikmucizem_1 Dilek333 gelişimi nasil oldu sonra dönemiyor emeklemiyor olucak eğer 6 ay takılı kaldiysa
Dilek333 minikmucizem_1 bizim kalça değerimiz 49 lardaydı ama ben bandajlı 7 24 taktım hiç çıkarmadım haftada bir gün 20 dakika banyo izni vermişti doktor başkada çıkarmıyordum sizde çılarmayın birde doktor çok önemli acele etmeyin düzelecektir üzülmeyin dereceleriniz ço düşük değil sadece dikkat edin doktorunuz ne dediyse uyun
fatmaclk629_ minikmucizem_1 siz kaç aylıkken taktırdınız biz 3.5 aylıkken taktırdık 7 aylıkken çıkardık sonra kendiliğinden 2 hafta sonra emekledi
minikmucizem_1 Dilek333 ilk doktorum çıkar dedi günlük saatde 1 2.doktorum asla cikarma dedi kesme bunu bilseydik 1 buçuk haftadır banyo yaptirmiyorum ozaman yapabilirim sormayı unutmuştum banyoyu tamam canım teşekkür ederim bilgilerin için 🥰
burcuguns minikmucizem_1 bizim kalça çok kötü durumdaydı neredeyse yerinden komple çıkmak üzereydi usg değil röntgene girdik 4. ay itibariyle 52lere felan düşmüştü değer ama. 6 ay kullandık ve tamamiyle iyileşti şuan yürüyor hiç bir sıkıntı yok
minikmucizem_1 burcuguns bizim 56ydi 58 oldu 2 ay olucak daha düzelmedi bacakları ayrık duruyor bunu taktığımızda beri ďonemiyor falan çok zor oturamiyor😔
burcuguns minikmucizem_1 bizimde ilk başlarda öyleydi oturamıyorum kıpırdayamıyordu sürekli ağlıyordu hatta 😔
eniseaytn Merhaba bizimde 2 aylıkken farkedildi dr Çift bez önerdi ama toparlamadi. 6. Ayda kalçaları alçıya alındı. 2 ay durdu simdi palvik bandaja geçtik bununla emekleme oturma vs yaptırsak sıkıntı olur mu ki acaba