Dilek333 merhaba 🌺 3 doktor görüşü aldım çocuk doktoru ortopedist ve fizyoterapist. 3üde benzer şeyler söyledi. Çocukların ayak tabanında bulunan ve 3 yaşına kadar azalarak devam eden yağ yastıkçığı varlığı ve ayak bileğini tutan bağların henüz tam gelişmemiş olmasından kaynaklı bu durumun normal olduğunu ve çocuk tam yürümeden düz taban tanısı konamayacağını söylediler. bizde ayakkabı yaptırmadık sanırım gerekte kalkmayacak. çünkü son 1 haftadır adımları çok güçlendi ve asla içeri basmıyor. destekli bir şekilde gayet güzel yürüyor.