Misbebe ayazsmotherr Eşime diyorum ki yırtık olur bişey olur yok bee diyor postu okutcam hayırlısı olsun bu arada belki negatif bi gebeliktir öyle umalım
humeyradmn ayazsmotherr hayırlı olsun canım demekki yırtıktı prezervatif geri çekilmede tam korumadıgı için hamile kaldım ama bu çok düşük binde bir ihtimal
ayazsmotherr @hnnl gerçekten bunun tam anlamıyla koruyan bi şeyi yok mu ya kesinlikle spiral taktırcam hem prezervatif hem de geri çekilme daha da olursa artık bilmiyorum aslında çok üzgünüm ama ne olursa olsun o çocuk olacakmış diyerek kendimi telkinliyorum:(
humeyradmn ayazsmotherr evet sonuçta iki korunma yöntemi ile elinizden geleni yapmışsınız onun dünyada yiyecek ekmeği varmış nasibi varmış demek ki takdir Allahın benimde şüpheli suan ertesi gün hapı içmiştim 3 aylık iğne olmuştum bende kendimi öyle teskin ediyorum üstelik benim kızım 3 aylık 😞
ayazsmotherr @Misbebe ben bu konu da o kadar takıntılıydım ki oğlum çok zor bi bebek çünkü hala inanamıyorum kesinlikle eşinize söyleyin
ayazsmotherr @humeyradmn tahmin ediyorum ne kadar zor olacağını gerçekten çok sıkıntılı bu mesele ya inşallah sizde gebelik yoktur valla kendime de imkansız diyordum ama artık her şeyi bekliyorum :(
tubasd ayazsmotherr hakkınızda hayırlısı olsun stres sıkıntı üzüntü yapmayın nasibi varsa gelir zaten 🌸