Beyninizikullanmakucretsizdir _Goktugunannesi__ ekmek köftesini çok duydum nasıl güzel oluyor mu? Bide yağ çekiyor mu en çok bunu merak ediyorum.
_Goktugunannesi__ Beyninizikullanmakucretsizdir biz çok severek yiyoruz baharatı I tam ayarladığın zaman tadı güzel oluyor kızgın yağsa kızardığı için yağ çekme olmuyor nasip olursa yarın akşama yapıcam görsel atarım bu postun altına
Beyninizikullanmakucretsizdir Mine01 eşim bu ikiliyi çok seviyor onun için dünyanın en güzel ve en zor yemeği 🤣🤣
Beyninizikullanmakucretsizdir Mine01 şimdi eskisi gibi yiyemiyor safra kesesi alındı bide mide rahatsızlığı var gaz yapıyor o yüzden çok yapmıyorum 🥹 kuru fasulye pilav ve sarmayı çok seviyordu şuanda bunları fazla yiyemiyor.
Mtzzeynep Guzelanne19 dün çaya misafirim vardı bişeyler hazırladım yanında yedik. Akşama da nohut pilav çorba ayran yapmıştım kimse yemedi onlar duruyor oh mis bi salata yaparım yanına canım isterse.
Beyninizikullanmakucretsizdir Mine01 teşekkür ederim herşeyden önce sağlık, o olmadı mı beğenmediğin yemeği bile yiyemezsin 😒
Beyninizikullanmakucretsizdir Sadeturkkahvesi kaç aylık hamile ikiz mi sonra yazarsın ben baya merak ettim de 🤣🤣
Sadeturkkahvesi Beyninizikullanmakucretsizdir bende yazdm kaç kere iyi doktor arıyorum diyo dünyayı kurtaracak sanki deli😀😀
Beyninizikullanmakucretsizdir Sadeturkkahvesi kız niye arıyor gitsin bi kadın doğum doktoruna herşeyi öğrendikten sonra yeni doktor araştırsın 🤣
Biricigm Guzelanne19 tabuk kanatt😂😂 dün mastercheften sonra aşerdim resmen heyecanla akşamı bekliyorum