PembeKoala bugün emekli bir hemşireden şunu duydum konuyla ilgili konuşurken bir süre sonra ufak ufak tüketmeye başlamalısın süt ürünlerini onun vücudununda alışması gerek hiç yemezsen bağışıklık kazanması İçin de yardım etmezsin diye konuştu kafamı o kadar çok karıştırdı ki perişanım