PembeKoala 3,5 aydır böyle diyet yapıyorum sütün bir gram azalmadı. Geçen ay kan tahlili verdim. Demiri b12 değerlerim hiç bu kadar yüksek olmamıştı. Sağlıksız bir beslenme sekli değil böyle düşünme. Mesela barbunya da kalsiyum ve b12 yüksek. Mutlaka her gün salatama katıyorum bir avuç. Yeşil mercimeği haşayıp zeytinyağı turşu ekleyip salata yapıyorum. Mercimeği demir seviyesi yüksek. Yani bu sürede bir kere hasta olmadım güçsüz düşmedim. Evet çoğu şeyi yiyemiyorum ama yerine katacak şeyler araştırıp öğreniyorum.