Pnrdgn zumramomm evet bende beslenmeyle alakalı diye düşünüyorum yetişkinler de öyle yemek yemediğimiz zaman bizim de gelmez büyük tuvalet yani bir çoğumuz da öyle bebeklerde de öyle bende başladım açıkcası tadımlara da inşallah düzene girer bu sorun yoksa çok çekeceğim
Pnrdgn Rbysf benim gebelikten önce aşırı kabızlık problemim vardı bana çok iyi gelmişti. Sadece bebeklerde pek mantıklı bulmuyorum en iyisi fitil ve zeytin yağı içirmek 👍🏻
mikkonunannesi- Pnrdgn armudu rendeleyin suyunu sıkın 2 çay, kaşığı vermeniz yeterli olacaktır hemen tuvalete çıkar 😌
zumramomm mikkonunannesi- sanırım bizde armut işe yaradı .ondan olduğunu bilmeden yedirmistim düşünüyordum ne💩yaptirdi diye😁öğrendiğim iyi oldu sagolun
aysunn Bende yaşadım karnı falan şişiyordu çiş yapamıyordu bebekler 5 günde kaka yapamazlarmış normalmiş doktoru iyi beslenemediginden de olabilir demisti