Pnrdgn
biz şu an 4 aylığız, 40 ından sonra 4-5 günde 1 kaka yapıyordu ve bir sıkıntısı da olmuyor sadece anne sütü alıyor ve yaptığı zaman cıvık yapıyor. Doktora sordum bi sıkıntısı yoksa 7 güne kadar normal dedi rahatsız olursa gliserinli fitil verdi onu kullan dedi. Ben daha önce kulak çöpüne zeytinyağ batırıp popsunu uyardım ve ayrıca sabunu fitil gibi yapıp zeytinyağına batırıp poposuna vermiştim. Zeytinyağı içirebilirsin dedi çay kaşığı hergün. Kilosu 6900 maşallah
eğer sizin kilonuz yeterliyse bence sen de fitil al veya sen kayısı ye o da iyi geliyor sütünden ona etki eder ek gıdaya kayısı suyuyla başlayabilirsin bence