Bu gecemiz dünküye ve bugün sabaha nazara güzel geçti çok şükür mama verip öncesinde de meme veriyorum ikisini bir yapmaya çalışıyorum artık doysun da meme alıp almaması önemli değil diye düşünüyorum ilk iki gün bende çok kasmıştım hani mama almasın vs diye ama mecbur kalınca verdim şimdi süt gelsin diye uğraşıyorum memeyi de unutturmamaya çalışıyorum herkese tekrardan çok teşekkür ederim hepinizden Allah razı olsun Rabbim yardımcımız olsun 🤍🤲🏻