ben günahından ziyade hep şöyle bakmışımdır.
mesela 2.ye hamile kaldım istemeden ,ve aldırdım diyelim
sonra (Allah korusun)ilk çocuğuma bişey olur ve onu kaybedersem bu kaybı hep ikinciye kıydığım içn ona bağlarım.. yani garip bir iç hesaplaşma yani.
korunuyorum ve düşünmüyorum ama olurda 2.ye hamile kalırsam aldırır mıyım byük konuşmim ama aldırmam. çünkü ben bu vicdani sorumlulukla baş edebilecek biri değilim.
ama kesinlikle insanların bakabileceği(maddi ve manevi) kadar çoccuk yapması taratarıyım. karnı doyar elbet bir şekil ama önemli olan ruhunu doyurmak bence.
aldırana da aldırmayanada benim bir yorumum olmaz yargılayamam kimseyi . nihayetinde hayat onların bakacak olanda o anne ve baba yargılamak haddimize değil