BuzluKahve aynen öyle. Ailesinden şiddet gören bir çocuğun, ileride nasıl bir hayatı olur acaba? Ve bu hayat kimlere zarar verir?
Böyle çocuk yetiştirmek, daha doğrusu yetiştirememek, şiddet uygulamak, sevgisizliğe boğmak günah değil de; kürtaj günah. Hadi ya.
Bu millet acilen din adı altında kadınlara bir şeyler dayatmayı, psikolojik şiddet uygulamayı kesmeli.
Kadın korunmadı/korunamadı, o zaman erkek korunsaydı? Yanlış mıyım?
Korunmadığı için bile kadın suçlanıyor hem de hem cinsleri tarafından.
Ve ne hikmetse, günah her durumda sadece kadına yükleniyor. Sanki mitoz bölündü.