Misbebe Edlk Yani mamanın kullanma talimatında öyle yazıyor bi bildikleri vardır diye düşünüyorum 🤔☺️
Edlk Misbebe ne yazıyor? Bu mamada farklı şeylerle karıştırılabileceği yazıyor ondan denemek istiyorum
Misbebe Edlk Ya biz formül mamadan bahsediyorduk🤣 siz normal kaşık maması diyorsunuz bende diyorum ki niye yoğurt koyar insan ahhahah
birbebekmeselesi2 Edlk kullanmadım ana aklımda bu sıra ,arı mamayı duydum onun dışında öneriler varsa açığım 🥰
Edlk birbebekmeselesi2 Hero baby denedim yoğun tahıl ve ersene tadından sevmedi. Paket bitene kadar yoğurtla karıştırıp verecem. Tabi uzun süre uyursa:)
Edlk Misbebe biz aptamil kullanıyoruz doğduğundan beri anne sütüne destek. Bu iyi mi hiç kullanmadık.
Misbebe Edlk Kız sen beni dinlemiyonn muuu 🤣 sadece gece 1 kere uyumadan önce veriyormuşuz bunu aptamilin de vardır
Edlk Misbebe anlıyorum tatlım ama sen beni anlamadın sanırım. Sma markasından genel olarak memnun musun? Bunu soruyorum. Daha önce çevremde kullanan olmadı o nedenle markayı bilmiyorum. Problem gecesi ve ya normali değil. Markayı bilmemem.
Edlk Misbebe aptamil in kaşık maması var Türkiye’de formül mamasını görmedim. Yurtdışında görmüştüm ama almadım o zaman bebem küçüktü
Misbebe Edlk Optipro kullanıyoruz biz memnunuz formül mama dediğimiz şey toz Aptamilin yok ne demek şimdi:)
Edlk Misbebe gece maması nerede var? Söyleyin alayım. Normal formül mamadan mı bahsediyoruz biz. Konumuz gece maması.
Yasemin517 Valla ben arı mama gece olanı kullanıyorum. Gece 2 kez uyanıyor açlıktan mı uyanıyor alışkanlıktan mı bilmiyorum