Edlk Merhaba kızlar, gece maması kullananınız var mı? Uykusunda etkili mi acaba? Bebeğim çok fazla uyanıyor. Bu mamalar işe yarıyor mu? 10,5 aylık şuan.
Misbebe Edlk Bende geçen ilk kez gördüm bu neymiş ki dedim , şey aklıma takıldı biz 5 ölçek içiyoruz sadece gece içecekse 1 ayda bitmez ki
birbebekmeselesi2 Edlk kullanmadım ana aklımda bu sıra ,arı mamayı duydum onun dışında öneriler varsa açığım 🥰
Edlk Misbebe bunların gramajları küçük oluyor. Bence biter ama kullanmadım hiç. Tok tutar mı ya da çok uyanmasına etki eder mi bunu merak ediyorum.
Misbebe Edlk Cidden çok iyi olur çünkü 12 de rüya öğünü yapmama rağmen 5te bidaha yiyor deliksiz uyicaksa alalım hemen
Yasemin517 Benim bebeğim 12 aylık olucak hala gece uyanıyor. Acaba hangi gece maması siparişi verdiniz ? Adı nedir?
Edlk Yasemin517 ben Hero baby rezeneli aldım 7 tahıllı ama sevmedi. Öğürüp durdu. Yarın yoğurt katıp verecem. Aptamil bebe bisküvili bir de hip elmalı var bence onları daha çok sever. Bu aldığımı yoğurtla yedirirsem ve işe yararsa diğerlerini farklı alacam. Normalde biz aptamil kullanıyoruz mamada ama rezenenin rahatlatma özelliği olduğu için Hero baby alayım dedim sevmedi.
Edlk Misbebe hiç sorma yaaa rahatlatma özelliği var diye aldım. Bu arada çok yoğun tahıl tadı var onu da sevmedi galiba. Yoğurtla deneyecem yarın 😅
Misbebe Edlk Yani mamanın kullanma talimatında öyle yazıyor bi bildikleri vardır diye düşünüyorum 🤔☺️